Arhīvs
Atslēgvārdi
aizdevums apple ASV auto baznīca dievs e-baznica ekonomika eksports futbols gaisa temperatūra Grieķija grāmatvedība Grāmatvežu apmācība izglītība kino Krievija krīze laikapstākļi Latvija LUAC nauda nekrīze nodokļi nokrišņi politika Pārtikas embargo reklāma rpiva Rīga sankcijas seminārs veselība video ziema
Kas notiek Mix.lv?
Anonīms lasītājs balsoja par
Skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai noteiktās minimālās higiēnas prasības Pirms 14542 h 19 m
Anonīms lasītājs balsoja par
Oткрыт парк искусства под названием «Мобильный музей. Следующий сезон» Pirms 14850 h 42 m |
Interneta veikali paplašina uzņēmējdarbības iespējas
Publicēts 24. martā, 2010.
Interneta vide kļuvusi pieejama teju katram un iepirkšanās internetā saistās ar mazākām izmaksām un iespēju ietaupīt gan laiku, gan naudu, kas pašreizējā ekonomiskajā situācijā nav mazsvarīgi. Līdz ar to interneta veikalu pakalpojumus Latvijā izmanto arvien vairāk iedzīvotāju, un krīzes iespaidā interneta vide ir tikai vēl vairāk aktivizējusies, taču ne tikai palielinās pircēju skaits, bet būtiski pieaug arī pircēju prasības.
Šodien portāla Nekrize.lv rīkotajā apaļā galda diskusijā par interneta vidi un perspektīvām interneta veikalu biznesā eksperti secināja, ka, ņemot vērā salīdzinoši nelielās izmaksas interneta veikala tehniskai izstrādei un uzturēšanai, interneta veikalu tirgus Latvijā ir kļuvis piesātināts. Taču veiksmīgam interneta biznesam vairs nepietiek vien ar uzkodētu lapu, – ir nepieciešams izraudzīt perspektīvu nišu, kurā darboties, līdztekus lapas vienkāršībai un saprotamībai jānodrošina drošība un datu aizsardzība, kā arī jārūpējas par operatīvu klientu apkalpošanu. Iztrūkstot šiem nosacījumiem, vairums interneta veikalu, cik ātri parādījušies, tik ātri arī pazūd, līdz ar to cieš pircēju uzticība virtuālās vides veikaliem. Pēc interneta pētījumu aģentūras „Gemius Latvia” pētījuma datiem vairāk nekā divi no trim Latvijas interneta lietotājiem apgalvo, ka ir iepirkušies internetā, kas ir būtisks palielinājums, salīdzinot ar 2007. gadu, taču Latvijā e-veikalu apguve tomēr ir nedaudz gausāka nekā citās Centrālās un Austrumeiropas valstīs, kas liecina uz finanšu krīzes ietekmi Latvijā. Kā norāda „Gamius Latvia” darījumu vadītājs Toms Panders, iepērkoties internetā, cilvēkiem joprojām visvairāk rūp naudas un laika taupīšana, palielinājies to lietotāju skaits, kas izmanto cenu salīdzināšanas meklētājus, arvien vairāk lietotāju paļaujas uz citu lietotāju ieteikumiem, kas norāda uz lielu potenciālu “buzz” marketinga aktivitātēs, kā arī biežāk apmeklētas ir kļuvušas izsoles. Internets arvien biežāk kalpo arī kā informācijas avots preču iegādei: visbiežāk meklētie produkti joprojām ir tie, kas saistīti ar ceļošanu, telefoniem un elektroniku. Līdztekus pozitīvajām iezīmēm pie lielākajiem interneta veikalu trūkumiem pircēji min nepareizu informāciju mājas lapās un ilgu piegādes laiku, kas daļai iedzīvotāju joprojām kavē piedalīties e-komercijā.
Komentāri (2)
euro:
Apjomīgs materiāls pārdomāma!
10/09/2017 14:35
5000:
paldies, interesans saturs!
13/10/2017 17:15
|
Šodienas raksti
Šodien vēl nav jaunu rakstu. Jaunākie komentāri
Diskusiju laikā tika uzsvērta IKT nozīme Latv [...]
Bērnu gultas veļas komplekti / Pirms 330 h 48 m
Tāpat tika uzsvērta nepieciešamība pēc nepārt [...]
Bērnu gultas veļas komplekti / Pirms 330 h 49 m
Labs raksts
Aivis / Pirms 2521 h 18 m
Labāk nemaz nelieniet kazino :D
Renārs / Pirms 3085 h
Emocijas ir labākā dāvana ikvienam. Vai arī, [...]
dāvana dvēselei / Pirms 4501 h 43 m
I thought this is something about programming [...]
Raivo / Pirms 4921 h 14 m
|