Arhīvs
Atslēgvārdi
aizdevums apple ASV auto baznīca dievs e-baznica ekonomika eksports futbols gaisa temperatūra Grieķija grāmatvedība Grāmatvežu apmācība izglītība kino Krievija krīze laikapstākļi Latvija LUAC nauda nekrīze nodokļi nokrišņi politika Pārtikas embargo reklāma rpiva Rīga sankcijas seminārs veselība video ziema
Kas notiek Mix.lv?
Anonīms lasītājs balsoja par
Apgaismojums viesistabā – 5 vienkārši triki mājīgākam miteklim Pirms 71 h 47 m
Anonīms lasītājs balsoja par
Digitālā aģente: jo labāk cilvēki sapratīs e-pakalpojumu priekšrocības, jo vairāk tos izmantos Pirms 71 h 47 m
Anonīms lasītājs balsoja par
Как купить подержанную машину, если вы не разбираетесь в автомашинах Pirms 71 h 47 m
Anonīms lasītājs balsoja par
Likteņdārzā tiks atklāts unikāls tūrisma objekts, kas sniegs iespēju mīlniekiem apprecēties Daugavas vidū Pirms 71 h 47 m |
Interneta veikali paplašina uzņēmējdarbības iespējas
Publicēts 24. martā, 2010.
Interneta vide kļuvusi pieejama teju katram un iepirkšanās internetā saistās ar mazākām izmaksām un iespēju ietaupīt gan laiku, gan naudu, kas pašreizējā ekonomiskajā situācijā nav mazsvarīgi. Līdz ar to interneta veikalu pakalpojumus Latvijā izmanto arvien vairāk iedzīvotāju, un krīzes iespaidā interneta vide ir tikai vēl vairāk aktivizējusies, taču ne tikai palielinās pircēju skaits, bet būtiski pieaug arī pircēju prasības.
Šodien portāla Nekrize.lv rīkotajā apaļā galda diskusijā par interneta vidi un perspektīvām interneta veikalu biznesā eksperti secināja, ka, ņemot vērā salīdzinoši nelielās izmaksas interneta veikala tehniskai izstrādei un uzturēšanai, interneta veikalu tirgus Latvijā ir kļuvis piesātināts. Taču veiksmīgam interneta biznesam vairs nepietiek vien ar uzkodētu lapu, – ir nepieciešams izraudzīt perspektīvu nišu, kurā darboties, līdztekus lapas vienkāršībai un saprotamībai jānodrošina drošība un datu aizsardzība, kā arī jārūpējas par operatīvu klientu apkalpošanu. Iztrūkstot šiem nosacījumiem, vairums interneta veikalu, cik ātri parādījušies, tik ātri arī pazūd, līdz ar to cieš pircēju uzticība virtuālās vides veikaliem. Pēc interneta pētījumu aģentūras „Gemius Latvia” pētījuma datiem vairāk nekā divi no trim Latvijas interneta lietotājiem apgalvo, ka ir iepirkušies internetā, kas ir būtisks palielinājums, salīdzinot ar 2007. gadu, taču Latvijā e-veikalu apguve tomēr ir nedaudz gausāka nekā citās Centrālās un Austrumeiropas valstīs, kas liecina uz finanšu krīzes ietekmi Latvijā. Kā norāda „Gamius Latvia” darījumu vadītājs Toms Panders, iepērkoties internetā, cilvēkiem joprojām visvairāk rūp naudas un laika taupīšana, palielinājies to lietotāju skaits, kas izmanto cenu salīdzināšanas meklētājus, arvien vairāk lietotāju paļaujas uz citu lietotāju ieteikumiem, kas norāda uz lielu potenciālu “buzz” marketinga aktivitātēs, kā arī biežāk apmeklētas ir kļuvušas izsoles. Internets arvien biežāk kalpo arī kā informācijas avots preču iegādei: visbiežāk meklētie produkti joprojām ir tie, kas saistīti ar ceļošanu, telefoniem un elektroniku. Līdztekus pozitīvajām iezīmēm pie lielākajiem interneta veikalu trūkumiem pircēji min nepareizu informāciju mājas lapās un ilgu piegādes laiku, kas daļai iedzīvotāju joprojām kavē piedalīties e-komercijā.
Komentāri (2)
euro:
Apjomīgs materiāls pārdomāma!
10/09/2017 14:35
5000:
paldies, interesans saturs!
13/10/2017 17:15
|
Šodienas raksti
Šodien vēl nav jaunu rakstu. Autoru reitingi
Informācija
Nedēļas reitings: 4
AnyDo
Nedēļas reitings: 2
Dimulya
![]() Nedēļas reitings: 2
Kuģītis Gulbis
![]() Nedēļas reitings: 1
Katrina
![]() Nedēļas reitings: 1
Jaunākie komentāri
Hmmm, ļoti interesanti.
Super / Pirms 7 h 7 m
Jauks raksts.
Interesanti / Pirms 7 h 13 m
Nevaru atvērt...
pasjans / Pirms 104 h 42 m
Vispar nevaru uzticēt
Jacub Ivarosn / Pirms 122 h 46 m
Lieliski gan, man gribas vairak uzzināt par p [...]
Jacubs / Pirms 123 h 42 m
Jap, varu piekrists
Tiesitev / Pirms 141 h 14 m
Es ar nevar nepiekrist
agroapgade / Pirms 262 h 46 m
Tik determinēts :D
Darta / Pirms 390 h 43 m
|